Młodszy Specjalista Contact Center

1

CO ZYSKUJESZ

  • Wynagrodzenie podstawowe (2700-3600 BRUTTO)
  • Praca stacjonarna (Katowice)
  • Szkolenia wdrożeniowe z każdego obszaru działania- zawsze służymy radą
  • W pełni przejrzystą i skonkretyzowaną drogę kariery zawodowej
  • Dofinansowanie do posiłków, (10 ZŁ/ DZIEŃ)- każdego dnia w pracy dorzucamy się do Twojego obiadu
  • Miesięczne dofinansowanie do hobby, karnet na Twoją wymarzoną siłownię? 
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Dofinansowanie do wypoczynku, “wczasy pod gruszą” 
  • Fast foodowe piątki 

2

ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY

  • Pozyskiwania nowych Kontrahentów poprzez kontakt telefoniczny
  • Utrzymywanie relacji z naszymi stałymi Kontrahentami poprzez kontakt telefoniczny
  • Wprowadzanie danych do systemów firmowych
  • Wspieranie działu sprzedaży
  • Wspieranie akcji marketingowych

3

IDEALNIE DO NAS PASUJESZ JEŚLI:

  • Lubisz rozmawiać z ludźmi i reagujesz na ich obiekcję
  • Swobodnie budujesz relacje z Kontrahentami  i trafnie identyfikujesz ich potrzeby
  • Chcesz brać aktywny udział w rozwoju swojej ścieżki kariery
  • Dążysz do stałego podnoszenia swoich kompetencji
  • Znasz realia  pracy w ramach call/contact center
  • Potrafisz poruszać się w środowisku MS Office

Dzień z życia Młodszego Specjalisty Contact Center

 

W okolicach godziny ósmej (czyt. zawsze przed Prezesem) pojawiam się w biurze. Wcześniej zawsze biorę coś na ząb w lokalnej Żabce (firma zwraca mi dychę). W biurze wita mnie moja Team Leaderka Marta, z którą dzień zaczynam od porannej kawy (krótki smalltalk i startujemy). Zawsze wspólnie potwierdzamy plan pracy na cały dzień z góry. Przy pojawiających się nieścisłościach rozpisujemy problem na tablicy i szukamy optymalnych jego rozwiązań. Następnie każde z nas zasiada przed swoim stanowiskiem pracy (w zasadzie ja ustawiam swoje biurko na pozycję stojącą, ponieważ dbam o formę gdzie tylko  mogę i kiedy tylko mogę). Sprzedaż potrzebuje mojego wsparcia, więc wykonuje dla nich połączenia, często kontaktuje się z Martą. W końcu jest Liderką. Akurat dziś wypada fast foodowy piątek.  Wypróbujemy sycylijskie menu. Po lunchu razem z Martą monitorujemy postęp prac. Później telefony, maile, rozwiązywanie problemów (wszystko, aby dopieścić naszych Kontrahentów). W okolicach godziny szesnastej odprawa. Po niej zbijam piątkę i jadę do domu.

ZAMÓWIENIA tel. 512-620-566